Tack som fan.


Intressant dag må jag säga!

Skoldagen var en helt vanlig en, varken rolig eller tråkig. Eller, jag har aldrig tråkigt i skolan, men den var inte sådär jäääättterolig med hundratusen skrattanfall, om ni förstår hur jag menar. Efter skolan åkte jag hur som helst in till stan med Linda! Vi hade som vanligt väldigt roligt. Min och Lindas reltion är väldigt speciell tycker jag. Hon går i min paralellklass och ändå är hon nog en av de bästa som jag träffat från Östra Gymnasiet. Hon är speciell hela hon! Hon går estet, sjunger som en gud, hon är översocial och överflummig och pratar överdrivet mycket och är allmänt väldigt oseriös. Men jag vet att bakom denna oseriösa Linda döljer det sig en seriös person med hundratals kloka tankar om allting, hon kan verkligen vara seriös och vi har så mycket delade tankar. Hon lyssnar alltid och hon kommer alltid med massa råd (fast hon inte vet om det själv) Jag känner i alla fall att jag kan säga allt till henne om jag skulle vilja det, det låter så dumt. Men Linda är en person man kan lita på och jag gör verkligen det. Jag känner igen mig i Linda och hennes beteende och jag tror hon känner det , det är en anledning till att vi går så bra ihop, jag och Linda. Det känns som om vi varit vänner i flera år och jag skämtar inte.

Påväg hem på tunnelbanan satt jag och messade med Frida och när jag sedan kom till Högdalen ser jag att Frida suttit precis bakom mig hela tbane resan! Helt sjukt att varken jag eller hon märkt något. Då fick jag mig ett gott skratt :) Det slutade iaf med att jag missade min buss, skolka min träning, följde med henne hem och var där hela kvällen (a) Jag ångrar det inte för jag hade grymt roligt. Ändå om vi verkligen hade tråkigt. Vi satt i hennes kök och pratade (skrattade) hela tiden i stort sett, jag hjälpte henne och packa och vandra runt i hennes hus som en hej-kom-och-hjälp-mig men det var trevligt iallafall! Gustav var också med, så umgicks med honom också :) Och ja.. vi åt semlor :)
och jag älskar Frida :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0