Söndagsångest

Jag har ångest för att det är Söndag >< Och jag kan verkligen inte bli av med den. Egentligen borde man vara glad för att det fortfarande är helg och för att man har en hel dag av ledighet framför sig. Men istället går man med en klump i magen hela dagen, bara för att det är Måndag imorgon. Helgen har gått för fort, verkligen.

Fredag - Filmkväll på Dalarö med Ewe, Kim och Phílip
Lördag - Var hos Ewe en bit in på dagen. Melodifestivalen med Frida på kvällen med smoothie och fruktsallad
Söndag - Träning och plugg

Om jag ville kunde helgen sett ut såhär

Fredag - Hemmafest hos Clara
Lördag - 20års fest eller 18års fest
Söndag - Bakisdag

Somliga tycker att jag är dum i huvudet, men jag tycker att jag är väldigt smart faktiskt. Det känns bra att helgen blev som den blev, en lugn och fridfull helg - det behövde jag verkligen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0