rädsla

jag är rädd för att behöva gråta
jag är rädd för att känna ångesten i bröstet
jag är rädd för att inte veta vart jag ska ta vägen
jag är rädd för att känna mig ensam
jag är rädd för att bråka
jag är rädd för att hamna fel
jag är rädd att förlora allt som jag just nu har

tänk om jag inte skulle klara av det? jag vill bara att tiden ska stanna lite. Jag vet ju att jag kommer må dåligt någongång i framtiden, men just nu är allting så bra och jag vill inte att det ska försvinna. Tänk om jag inte skulle klara av motgångar? Tänk om jag är så svag? Jag vet inte och jag vill inte veta heller. Men jag vet att jag kommer få veta nångång.

det är hårt att leva hårt. och jag hatar humörsvängningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0