Örongodis


Jag känner mig lycklig, lättad och lugn. Allt tack vare en helt fantastisk låt som jag verkligen hyser mycket kärlek till. Den här låten vet jag att jag aldrig i hela mitt liv kommer tröttna på, den passar så perfekt in i mina öron. Den tröstar mig när jag är ledsen, den får mig att le när jag är glad, den förstärker mina känslor. Och eftersom jag oftast är glad, så gör den mig glad. Ändå om den är ganska tragisk i sig. Den här låten är nog med på min top tre lista, den är kanske till och med högst upp. Just nu är den det i alla fall.

Lars Winnerbäck - Du gamla fria nord
http://www.youtube.com/watch?v=GqnM14twgjA

Jag känner verkligen kärlek till den låten och det var väldigt svårt att hålla tårarna inne när Adam och Josef spelade och sjöng den för mig och Anna förra helgen. Den är så jävla vacker. Åh herregud.
Och ja, det finns många bra låtar som jag tycker att ni ska lyssna på. Men här är verkligen en låt värd att lyssna på. Jag förstår inte hur man inte kan älska den. Jag får inte nog.

Tack Winnerbäck iaf. Jag svär på att komma på din konsert någongång och om du spelar den här då, ja då kommer jag förevigt älska dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0