no party to go to?


Ja, gud besvarade inte min tidigare bön. I morse vaknade jag utan röst, jag var förkyld, hade ont i huvudet och ont i halsen, men det hindrar mig inte från någonting. Jag har sportlov snart och det ska ingen jävla sjukdom ta ifrån mig. Jag struntade i det iallafall, gjorde mig några scones och drog mig till skolan .) Trots sovmorgon till 12.20 kom jag en kvart försent ><

Två lektioner idag. Och vet ni? Kommer få VG i samhällskunskap A, jag har sänkt mig men VG är fan bra med tanke på vad jag presterat >< Efter skolan följde Anna med mig hem, vi tog lite kaffe och scones och satte oss i min soffa och prata om allt man kan tänka sig .) Det var mysigt.
Imorgon ska vi festa, ni anar inte vad sugen jag är. Jag har inte gjort det på riktigt på två helger så jag är verkligen hur sugen som helst! Antingen drar vi (jag och Anna) på någon hemmafest eller om Fanny lyckas fixa in oss, som hon trodde hon kunde, så drar vi på en 21-års fest :D Självklart är man mest sugen på den. Men imorn då jävlar, fan vad kul vi ska ha.
Jag skiter i vad alla säger, men jag vill verkligen festa. Och det är verkligen roligt om man inte gör det för ofta :)



Fest med tjejerna i December.

Vad ska ni göra för att fira att det är sportlov? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Najs asså! Tack för åsikten. ;) Kram

2009-02-19 @ 21:54:14
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: mli

Äsch, hade massor med planer för idag, men eftersom jag inte har gjort klart de saker jag lovat att göra klart innan sportlovet, så tycker jag inte att jag förtjänar det. Så jag har avbokat allt och planerat in plugg där... "jippie".

2009-02-20 @ 00:16:01
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0