näej!


jag tycker att det är patetiskt med singlar som deppar ihop sig när det ska bli alla hjärtans dag. Jag tycker det är riktigt jävla patetiskt. Jag är singel och jag tycker att dagen ska bli hur kul som helst! Jag har planerat upp hela dagen och jag tänker umgås med alla mina vänner som betyder något för mig. Alla hjärtans dag, är det bara något för par? Är inte det en dag som man ska sprida kärlek på? En dag att visa alla man älskar att man älskar dom? För mig är det det. och jag tänker verkligen göra det :)

Först ska jag träffa min bästa vän och göra röda hjärtplättar så ska vi äta dom med sylt och grädde. Åh vi ska göra jättefint! Sen ska jag fika med Magda och sen vi ska köpa present till Sofia. På kvällen ska jag på en fest hos Sofia där massa från min konfa ska vara! Det ska bli hur kul som helst. Det kommer antagligen drickas, men jag har valt att skippa den delen faktiskt .) Åh vad jag längtar :)

Så alla singlar som deppar ihop runt de här tiderna. Ta er i kragen och skärp er! Ni är fjantiga.

Make love, not war :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0