minnen av aprilhimlen


Jag vill sätta på mig strumpbyxor, köpa vårjackor, använda converse, skåda solen och krokus, jag vill vakna till blå himmel, jag vill känna lukten av friskhet, jag vill ut och jogga i pannband och utan nån jävla vindjacka, jag vill spela fotboll på gräset, jag vill uppleva dammigt grus i ögonen, jag vill se barn spela kula, jag vill lyssna på Amy Winehouse, Regina Spektor och Lilly Allen, jag vill gå promenader ensam, jag vill shopppa, köpa nya skor, jag vill se hur folk blir gladare, hur de går ut, jag vill inte veta av någon mer snö, jag vill ha minnen av aprilhimlen.

JAG VILL HA VÅR NU, OKEJ??


Kommentarer
Postat av: Cirkusflickan

Åh, våren. Längtan dit ligger verkligen som elektricitet i luften. :)

2009-02-18 @ 19:02:30
URL: http://www.cirkusflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0