kul grej


Jag är faktiskt inte alls beroende av att veta hur många som läser min blogg, jag kommenterar inte andras bloggar för att dom ska gå in på min, är inte det väldigt onödigt om man inte satsar på att bli känd? Jag kommenterar bloggar som skriver något som berör mig och sedan svarar jag ju självklart om någon kommenterar min. Jag kollar heller aldrig den där statestiken helt ärligt. Men nu gjorde jag det! Och det visade sig vara 10-13 personer som besöker min blogg varje dag, så det där strecket är typ helt rakt. Men det lär ju också vara samma personer som läser min blogg, det är ju knappast 13 olika personer. Det lär ju va folk som följer den typ, men vilka? Jag undrar verkligen. Eftersom det inte är så många som vet min blogg. Ingen i min skola för exempel. Hm..

kul grej :)

Nu ska jag börja plugga. 00.18, duktigt jobbat pelle! Grymt.
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0