Jag tycker..


det är charmigt med blyga killar
att folk borde le oftare
hellre att en kille ska ha snygg rygg och snygga armar, än snygg mage
att alla som vill börja på en bra skola, ska börja på Östra Gymnasiet.
att sportlovet borde vara två veckor
att snus är det äckligaste som finns
om när det händer konstiga saker som man inte är beredd på
att min so-lärare är snygg, fast han egentligen är väldigt ful
att te är äckligt
om mig själv
att slitna jeans på killar är grymt snyggt
att världen vore mycket bättre om det fanns flera som Pippi Långstrump
jättemycket om mitt hus, det är mysigt och hemtrevligt
matte är extremt klurigt
det är en bra grej med små mysiga kafeér
om att vara spontan och impulsiv
att folk ska se till att vara egna och personliga
om second hand ändå om jag bara har ett plagg som är från second hand
att människor som står för saker är förebilder
om att komma hem till ett städat hus, tända lite ljus, göra kaffe och sen sitta i mitt rum och lyssna på typ bright eyes
att människor borde bemöta andra människor bättre
att Obama är grym
regn är fint när det är sommar
om alla årstider
människor borde ta ansvar för sina egna liv
att man ska älska mera
att Håkan Hellström är en fantastisk artist
inte att man ska ha sex första gången man träffar nån
inte att man ska ångra saker och ting
det är kul att veta om andras liv, så om ni behöver prata om er själva kan ni kma t mig .)
inte om när människor är snåla

sådär, jag kände för att uttrycka lite åsikter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0