En guldmedalj till mig, tack


Just nu är jag stolt över mig själv. Jag har lyckats med något som jag ytterst sällan lyckas med. Jag har gjort min hemtenta klar idag, precis som jag planerade! Den är klar och inskickad och ni anar inte hur bra det känns. Jag och Anna har som mål den här veckan att inte skolka eller komma försent någongång heller och hittills har det gått hur bra som helst. Åh, jag är så stolt över mig själv .)

Det är så viktigt det här med små mål. Observera små. Och då menar jag verkligen det. Först gör du en veckoplan på Söndagen. Du bestämmer vad du ska plugga på vilka dagar och vem du ska träffa och hur du ska få in träningen osv. Det har du med i planeringen .) Men sen när Måndagen kommer tittar du bara på Måndagen och låtsas som om det var den enda läxan du hade. Sätt ett papper framför de andra dagarna så att du inte ser dom, vad som helst. Och sen gör du vad som står att du ska göra på Måndagen och det är det enda du fokuserar på den dagen. Tänk inte på allt som händer nästa vecka, nästa månad, nästa år. Det är skitsamma. Börja med att klara av en dag bra, tillslut kommer en dag bli två dagar och tvp dagar bli veckor och så vidare. Till slut har du tre jävla bra år bakom dig :)
Tro mig, det här funkar .)

Nu är jag egentligen helt fel person att säga det här. Jag är väldigt bra på att komma med undanflykter men det ska bli ändring på det!

Inatt sov jag hemma hos Anna hur som helst. Vi hade jätteroligt .) Men inatt ska jag sova i min säng. Jag hoppas ni får en skön sömn, för det tänker jag se till att jag får.

Puss och kram. Vi ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0