bad stuffs

Jag mår dåligt, dåligt, dåligt.

Jag vill ingenstans. Jag vill bara kura in mig under mitt täcke och ta bort allt som jag gjort och ångrat :/ Jag vill försvinna långt bort, eller typ somna och vakna om lång tid då allting är löst, glömt och lämnat.

Uh, jag mår inte bra. Och nu ska jag åka till Dalarö och kröka där, hoppas det blir kul. I och för sig är det många som bangat och förlåt.. men jag tycker det är dåligt av folk att banga. Det är svikit att säga att man kmr men sen typ ångra sig plötsligt när det är en timme kvar tills man ska dra.
Jag saknar Anna. Och jag vill att något ska hända i mitt liv, jag vill träffa någon ny människa som kan göra mitt liv upp och ner och snurra det flera varv. Jag vill känna något nytt, jag vill ha spänning! Jag vill att det ska hända något som jag inte är beredd på. Träffa någon som jag blir totalt förälskad i eller whatever.
Jag vill träffa någon som jag saknar och som jag kan se fram emot att träffa.

Just nu är mitt liv vitt, grått och tråkigt. Uh! Rädda mig, någon.

Fast det kommer inte hända, jag vet. Så nu ska jag dra till Dalarö och träffa grymma människor som kan krydda upp mitt liv lite. Det kommer vara nya människor där, så det kanske är något ändå :)
Men jag mår verkligen inte bra.
Jag mår dåligt.
Jag mår dåligt.
Jag mår dåligt.

Aja. Livet suger ibland, och just  nu suger mitt. Jag brukar inte klaga, så idag tillåter jag mig själv till det faktiskt.

Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: mli

Åh. Så kommer jag och bangar med nostalgidagen. Eller. Jag och jag. Jag är så illa tvungen.

2009-02-28 @ 19:48:11
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0