älskling jag tar steget ur vår sista dans


Men jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder nånstans
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Ja, jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder nånstans
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Älskling hör på, jag tar steget ur vår sista dans




Hennes namn är Melissa Horn, och hon har många gånger fått mig gråta, av tusen olika anledningar. Jag minns en gång på lidingöbanan. Det var inte kul.
Men nu blir jag bara glad när jag hör hennes skära röst. Vilket betyder att hon förstärker känslorna som man har.

Och jag mår bra nu. Jag känner mig glad och tillfreds. Jag känner att jag kan vara mig själv, jag känner att jag vet vart jag har mig själv, jag känner trygghet. Och det tackar jag mig själv för .) Men också Frida. Och SPBE08.

The winner takes it all. bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0