20 saker.

10 saker jag tycker är bra med mig själv;

Jag tycker om att jag har väldigt blå ögon.
Jag tycker att min vikt är lagom.
Jag är har enkelt för att att prata med människor.
Jag kan vara väldigt oseriös men har också en tendens att prata seriöst och djupt med människor.
Jag är impulsiv och hittar ofta på massa konstiga saker.
Jag har bra musik smak.
Jag har fräknar.
Jag tror alltid det bästa om människor.
Jag skrattar väldigt mycket.
Jag är bra på att lyssna

10 saker jag tycker är dåligt med mig själv;

Jag tycker att jag har för breda höfter.
Jag tycker ofta att jag ser tråkig och trött ut.
Jag har komplex för mitt hår.
Jag tycker inte om mina tänder.
Jag är beroende av att alltid kunna prata med någon.

Jag är dålig i skolan.

Jag är rastlös av mig.
Jag har svårt att ta någons parti i för exempel ett bråk, i rädsla för att någon ska bli arg.
Jag ser för mycket upp till människor. Det spelar ingen roll vem det är, jag känner mig alltid underlägsen.
Jag har väldigt svårt att släppa taget om människor.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0