03.27 - vad håller jag på med?






Jag har så mycket konstiga tankar jag, kring livet. Det måste nog vara på grund av mina sömnproblem, eller egentligen är det bara dåliga vanor när det gäller sömn. Jag menar, jag har ju inte problem med att sova. Jag sover bara vid fel tillfällen >< Hur som helst, det är på natten man tänker. Det är på natten innan man somnar som man bestämmer sig för att ändra sina vanor när det gäller mat, det är då man kommer fram till vad man vill med livet, vad man ska göra i veckan, det är då man inser att man är en bra/dålig människa och det är då man sätter upp sina mål för att förbättra sig. Det är så konstigt egentligen, eller?

Känns som om jag pratat mycket om livet på sistone, idag för exempel. Jag och Anna umgicks från klockan 11-12 tills 5 och vi pratade om livet i mängder. Hur man formas som människa, vad man anpassar sig till och varför, hur det kommer sig att folk är så olika, vad man värdesätter själv i livet, vad skillnaden är på människor ute på landet och i staden osv.


Jaja- Jag måste iallafall ändra på mina vanor när det gäller sömn .) Jag är så trött på att inte kunna somna! Morgondagen lär inte bli så rolig.. jag känner för att stanna hemma ><


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0