vägrar skola


det är kallt, det är mörkt och jag vill inte gå till skolan :( Det här är verkligen en dag som man vill skolka. Hoppa den och stanna hemma iklädd i pyjamasbyxor och titta filmer hela dagen.
Men jag måste till skolan. Jag måste ha närvaro och jag måste fråga massa om min hemtenta. Jag måste också hämta en del av mitt svenska tal och öva lite mera på det, hann inte göra hela delen i Fredags. Fan. Har ingen lust överhuvudtaget. Det är 17 dagar kvar till jullov, ink. helg.

- Redovisa sista delen på svenska
- Samhällstenta
- Hemskrivning historia
- Hemskrivning människokunskap
- Prov matte B
- Inlämning specialidrott

Jag vet att jag kommer klara det, men jag vill ha lov nunununu :(



Kommentarer
Postat av: emzak

Mm, oja<3 Det skulle vara alldeles i sin rätt. Men jag har det jättetajt nu innan jullovet och jag har svårt att se när vi skulle hinna fika :(((( är du hemma över julen?

2009-12-02 @ 20:30:10
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0