Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt


Gårdagen blev riktigt lyckad.

Vi bakade pepparkakor, drack glögg och julmust, hade tomteluvor på oss, åt julgodis, spelade julmusik, hade pepparkaksdegs krig och tände massvis med ljus. Det var hur mysigt som helst och timmarna bara rann iväg, klockan blev inte 4-5 förns vi gick och la oss. Eller det var nog den ungefärliga tiden då vi alla somnade i en klump framför "john tucker must die"
Mycket skrattattacker, tjejsnack och tillbakablickar på hela gymnasiet. Kvalitetskväll med några av dom bästa helt enkelt. Och jag älskar såna kvällar!

Nu är det 5 skoldagar kvar tills lov. och vad ska denna vecka innehålla då?

Jag har 5 saker kvar att göra!

Skicka in historian
Skicka in specialidrotten
Göra människokunskaps uppsatsen
Skriva matteprov
Skriva engelskauppsats

Borde skicka in historian o specialidrotten idag. Borde verkligen det. Men jag orkar inte. Men jag måste, för jag pallar inte ligga efter. Jag vägrar sitta på lovet o ha saker att ta igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0