I will survive!



Jag mår riktigt jävla bra!
Igår köpte jag ett par sjukligt snygga jeans. Sedan spenderade jag kvällen hemma hos Christel och hennes sjukt sköna familj. Nu förstår jag varför hon själv är världens skönaste och roligaste människa! Jag och Crillan såg på Pretty woman och Pearl Harbour, två filmer som man bara måste se. Kvällen/natten bestod av massa krampliknande skrattanfall, tårar och prat. Christel får mig alltid att må så bra, hon är ren lycka hela hon faktiskt. Sedan hade vi nobeldag idag (totalt onödig dag) så vi tog sovmorgon till 12 :)

Här har vi min darling:



Andra saker som är bra i mitt liv:

• Nya jeans
• Ny upptäckt musik
• Gjort av med killar som jag egentligen inte vill ha något med att göra (det där lät jätteskrytigt och fult men det är sant. Jag måste lära mig o vara ärlig o sluta vilja bli så bekräftad. Stå på egna ben ni vet)
• Hittat en sjukt snygg kille som brukar ta samma buss som mig! (alltid en anledning att gå till skolan..)
• Jag förstår historian. Och fick VG+ på min senaste hemskrivning i historia!
• Imorgon är det fest på gång! Jättetaggad redan nu.
• Jullov om en vecka!
• Fick pengar idag och det känns faktiskt bra ekonomiskt
• Det verkar gå framåt för alla just nu. Trots mörkret! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0