fuck



Jag börjar bli inteduktig. Klockan är snart två och jag har inte börjat med historian. Istället har jag läst bloggar o laddat ner musik, försökt att övertala mig själv att det är en orsak till att inte plugga. Fast jag vet att det aldrig kommer bli en bra orsak.

sen har jag inte borstat tänderna. jag orkar inte. jobbigt
sen har jag inte tagit bort sminket. det orkar jag inte heller
jag har inte heller tränat som jag avtalat med mig själv att jag ska göra varje kväll
och jag har inte lagt mig lagom tid
och jag har inte gjort plugget jag planerat att göra

men jag fattar inte, för jag har inte hängt med på lektionerna. Jag har för lite kunskap och jag har försökt kolla upp fakta, men jag fattar inte ändå. Historia arbetet kan dra. Jag förstår inte vad jag ska skriva, får liksom inte ihop det i mitt huvud. Renässansen ? Reformationen ? Upptäcktsresor? Vetenskaplig revolution? JAG FATTAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!

näh. Palla historia skit, jag vill inte skjuta upp det men jag fattar verkligen inte.
Jag vill att det ska bli fredag, för jag vet att på fredag kommer jag känna flow.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0