all the crazy shit I did tonight. those would be the best memories




















Galen natt, men sjukt rolig. Länge sen jag var på en sån rolig fest! Dock så blev allt vi ägde snott men det var det nästan värt. Av någon anledning så känner jag inte att det är så farligt. Mobilen är bara skön att vara utan och resten kommer jag få tillbaka. Det som känns sämst är mitt presentkort på 400 kr, hundralappen och mitt smink typ. Konstigt nog så känner jag så.
Det var en galen kväll hur som helst. Jag blev i slutet nerdränkt i öl vilket var mindre trevligt men det var dansgolv hela natten och om vi dansade. Alla släppte verkligen loss. Det var roligt att få festa med Jennifer och Linnea också. Ikväll blir det en lugn kväll iallafall, jag ska plugga och lägga mig tidigt :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0