00.02 - historia plugg



Hej bloggen.

Haha, nej fan vad töntigt det lät att säga så! Jag skulle bara kolla hur det såg ut :) Jag sitter iaf vid mitt skrivbord nu och bakom mig ligger en (tror jag) sovandes Linda. Vi har varit i stan idag och jag har köpt en klänning och lagt undan ett par galet snygga jeans! Har skrattat hela dagen i stort sett. Men nu är det slut med skratt, för nu är det historia plugg som gäller.. Har hemskrivning tills på Fredag. Det suger, men göra den ska jag. Bäst att börja i tid. Imorgon ska jag köpa jeansen och plugga matte med Crillan, hoppas ju på ett G på detta prov också. Känns dock inte som om det kommer gå vägen, men fan. Man måste ju försöka.

Min vecka :

Måndag - Träning
Tisdag - Stan med Linda. Börja på Historian
Onsdag - Köpa jeansen. Plugga matte och sova hos Crillan.
Torsdag - Träning. Plugga historia
Fredag - Historian ska in. Farsta med Anna. Lokalfest i Södertälje på kvällen med kindströmmarna och annat folk från klassen!
Lördag - Plugga matte och ska till släkten på dagen. Fest på kvällen med Anna
Söndag - Plugga matte

Nej nu måste jag verkligen sätta igång med historian. Jag har verkligen INGET val! Fyfan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0