warning sign


Jag är så jävla festsugen. Och inte alls spelafotbollsugen. Jag vill festa, jag längtar tillbaka till olika stunder i somras. Tågresan, landsbyggdfesten i nordnorge, varje kväll på gotland, skolavsltningen, rudan, brandbergen med ewe o dom, maj-juni festerna med Anna och f.d treorna. 
Jag vill känna ruset. På fredag ska vi från klassen till Dalarö och småparta lite, men jag har årets viktigaste match på Lördag och kan alltså inte stanna uppe för sent, eller dricka för mycket. Innan en sån här viktig match borde jag egentligen ligga hemma o ta det lugnt.

Skolan är tillbaka iallafall och det är skönt att umgås med min sjuka klass igen. Jag tycker om min klass riktigt mycket. Och vet ni vad jag gjort? Jag har hoppat in i arobicsgruppen på individuella valet, haha riktigt kul :)

Igår var jag ute på några timmars promenad med Lisa, och det händer inte allt för ofta ska jag säga er. Men det var riktigt roligt och egentligen hann vi inte gå klart, så det ska bli igen. Det ska bli flera gånger för det finns mycket att prata igenom när det gäller livet här på jorden ;) Eller hur Lisa? :D

Nej, nu ska jag ut och övningsköra. Det går i stort sett bra varanan gång, så idag ska det gå bra om jag följer mitt mönster flitigt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0