18/8-2009


Hur har min dag blivit?
Idag sov jag som planerat ganska länge, jag gick upp runt ett och åt frukost :) Sedan har jag tagit det lugnt bara och nu har jag precis övningskört, vilket är hur obehagligt som helst. Det är faktiskt inte roligt någonstans. Så fort det kommer en bil börjar jag fumla, får hjärnsläpp och gör helt konstiga saker och när "faran" (dvs bilen) är över så börjar jag skaka och måste sitta och andas ett tag. Inte kul, inte kul alls.

Ikväll har jag träning. Jag har varken lust eller ingen lust alls. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och springa själv, det vore det bästa. Men tillhör man ett lag så har man en plikt = närvara på träningarna. Det kommer säkert kännas bra efter :)

Imorgon ska jag troligtvis träffa Anna och förhoppningsvis vill hon följa med mig in till stan. Jag ska nämligen köpa en kalender och sedan måste jag ta ut pengar också. Nu när jag var på gotland försvann en 500lapp och det känns riktigt dåligt faktiskt, ångest när jag tänker på det :/
nej, nu ska jag göra ngt annat.

ciao

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad har du för kamera? För bilderna blir as bra

hälsningar

2009-08-18 @ 00:40:23
Postat av: P

jag har en digitalkamera som faktiskt är hur bra som helst. Canon digital IXUS 75 :)



och tack för komplimangen, jag blir hur glad som helst!

2009-08-18 @ 02:51:38
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0