och så var det helg igen


Idag är det Torsdag och jag har faktiskt utnyttjat denna Torsdag på ett väldigt trevligt sätt. Jag har i stort sett legat på en filt, i en trädgård, i solen med en väldigt nära vän till mig och snackat i stort sett bara skit. Jag har helt enkelt njutit av den nästsista sommarlovsdagen (om helgen inte räknas)

Imorgon blir det kräftskiva hemma hos mig. Om inte pappa skulle komma hem senare så skulle jag lätt ha någon större form av kräftskiva o bjuda massamassa! Tänka sig att jag aldrig är ensam hemma ;/ Men det blir nog mysigt med största delen av gotlandsgänget här hemma och kanske någon till. Hoppas på att Hanna & Magdis verkligen kommer!
På dagen ska jag gå promenix med Ewe, länge sen jag träffa henne så jag hoppas på en mysig dag med mkt snack :)

På Lördag blir det AIK-Kalmar match på råsunda, shit vad det ska bli roligt. Frida ska med och förhoppningsvis den andra Frida o Linda också :) Och på kvällen hittar jag väl på något också :)

Nu blire duschen nästa och jävlar vilket klassiskt blogginlägg det här blev. kanske borde slänga in dagens outfit också, nu när jag ändå är igång?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0