relax


I sommar har jag varit upptagen. Jag har varken haft tid med mobil eller data och det har faktiskt fungerat väldigt bra, datan och mobil gör mig nämligen väldigt stressad.

Hur som helst början jag 2an snart, om en vecka ungefär. Och då ska jag återgå till bloggandet, men minska på facebook, läsning av andras bloggar och annat skit på internet. Bloggen ska bara hjälpa mig. Typ planera, rensa tankar osv..
Jag har haft en underbar sommar iallafall. Den har varit helt amazing och jag får väl ladda upp lite bilder eller så. Men just nu ska jag bara lägga mig i min säng, andas några djupa andetag och sen sova länge imorgon.
Mitt nya jag är att inte hetsa, planera in allt för mycket, stressa och riskera dubbelbokningar mm. Mitt nya jag är den här lugna pelle, som har tid för att plugga, träna och umgås lagom med de hon verkligen trivs med. Nya pelle planerar inte in så mycket att hon får psykanfall och stresshjärna. Hon tar det lugnt och har tid för att andas :) Och det ska den här bloggen hjälpa mig med!




ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0