jag är dömd att misslyckas


Jag har haft en jättebra dag, men som ni alla vet. Ingen dag är 100 % perfekt.
Idag har jag iaf:

Gått upp i tid och hunnit äta frukost i lugn och ro. Kom i tid, förstod allt vi gjorde på mattelektionen och jobbade matte under hålet efter, själv i biboteket. Pluggade även lite rättkunskap :) Dagen fick alltså en bra start!
Efter skolan åkte jag och Linda in till stan för att möta Hanna. Det var här saker och ting började gå snett, min mobil försvann. På pendeln in till stan misstänker vi.

När vi mött Hanna åker vi tre in till södra latin och överasskar Magdis, hon blev otrolig glad. Och vi 4 + Nils magdas klasskompis bestämmer oss för att fika. Och av en slump träffar vi på Vera också! Självklart hänger hon på oss. Mycket trevlig stund hade vi på mitt café som jag säger, café pierrot i  medis :)

Direkt därifrån åker jag in till skanstull för att tjäna lite cash till laget. I några timmar var vi inne på hemköp och räknade varor, dötrist.
Hemma nu iaf. Har inte ätit middag, har ingen mobil och ja.. är ganska sliten efter lite hard work.
Imorgon ska jag träffa magdisen igen! Vera, hanna och linda ska med. Frida och Frida, vill ni hänka? :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0