we all get lonely somtimes


Det är höst snart.

Jag ska köpa en ipod och jag har verkligen bestämt mig nu. Den 10e september ska jag inhandla en ipod! Då har jag sparat ihop 1200 och sen ska jag tigga några hundralappar av mamma och pappa också och då kommer jag få ihop det till en 8gig, jag ska verkligen inhandla det, för om det är något som saknas i mitt liv så är det en ipod. Och en pojke att hålla handen med medans man ser på film, dela säng med och gå långa promenader med förståss, men det är en annan femma! En liten kattunge skulle inte heller skada.
   Men iaf, nummer ett: en ipod!

Vad är nummer 2? Nummer två på listan blir nog att ta hand om mig själv faktiskt. Jag vet att det kommer kännas bättre med en ipod i fickan. Men ni vet vad jag menar? långa promenader för sig själv med fina toner i öronen, halsdukar och mysiga koftor, bada badkar, skriva in saker i kalendern, fika med nära och kära. Men först och främst ska jag umgås med mig själv. Träna med mig själv i hemlighet höll jag på att säga. Jag ska ta det lugnt, inte stressa upp mig för mycket och träffa för många så att min hjärna vänder sig och tillslut min mage också. Och självklart ska jag gå runt och sparka löv!

Nummer 3? Det blir skola, men den ingår lite i punkt nummer 2. Men jag ska försöka hänga med, jag ska verkligen försöka! Med min ipod och i och med hur bra jag kommer ta hand om mig själv o vara jätte inte stressad så kommer skolan gå bättre.













Kommentarer
Postat av: emzak

Låter bra!

2009-08-31 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0