why so alone?


Allting är bra nu tror jag. Men jag ligger efter i skolan så himla mycket! Ush. Jag ligger verkligen efter och det är faktiskt jobbigt att tänka på allt. Det är heller inte bara att jobba ikapp sig, ta en helg och göra det. För det är massa som jag inte förstår! :( och jag tycker det är psykiskt självmord att göra det. Ush.. dö.

° Jag har fått IG på två matteprov, de två måste jag göra om för att få g i kursen :( Och jag vet inte när jag ska hinna plugga så pass mycket för att lyckas med G.

° Jag har en svenskainlämning på 4 sidor som skulle vara inlämnad för någon vecka sen. En bok som man ska göra reccension på och jag har inte ens läst ut den boken.

° Jag förstår ingenting av spanskan och har fått G på ett prov, IG på ett och ett annat skolkade jag. Jag hoppade också omprovet i det provet jag fick IG på + att jag har skolkat en del spanskalektioner. Jag är så IG i den kursen :( Fuck.

° Har precis börjat med ett nytt ämne i naturkunskap, ekologi. och vi har en jättestor uppgift som ska vara inne om iofs ganska länge, men jag förstår verkligen ingenting och det känns som om jag är den enda :/

° Har fått IG på ett naturkunskapsprov och det ska jag göra om i slutet av terminen. Hur ska jag palla plugga om allting till det? Hur? Så jävla dumt också, eftersom det bara var ett poäng ifrån G.

° Jag och Sofia ska hålla lektion på ped.led om två veckor ungefär. Hur ska vi hina planera allt till den och så när jag har massa massa annat jag måste jobba ikapp mig i? Den här lektionen är också avgörande för både mitt och Sofias betyg i pedagogiskt ledarslap. Om vi går MVG får vi det i kursen också. Fan.

° Imorgon har jag en stor svenska skriving som jag tycker verkar väldigt svår. Måste plugga massa till den idag egentligen, men jag har inte ork. Är dö-trött.

° Har en novell i människokunskap som är ganska avgörande för det betyget har jag hört, jag har skrivit den men den är ytterst dålig så jag vågar inte lämna in den.. Har planer på att skriva en ny. Men hur ska jag hinna det? Men jag pallar inte skicka in en som är stört dålig :S

Ush vad hände med gamla pelle? Som ägnade sina helger till att fika på mysiga fik och som gick långa promenader för sig själv? Vad hände med hon som skrev ner sångtexter och nöjde sig med allt som var i sin lilla bubbla? Vad hände med hon som pluggade efter skolan på fik och ringde långa telefonsamtal för att bli en glader? Ja, vad hände egentligen med hon i randiga strumpbyxor?
Ja, jag vet inte.

peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon finns där inne nånstans .)

2009-04-19 @ 21:03:52
Postat av: J

Jag kan hjälpa dig med matten, det vet du, och jag borde kunna vara iaf lite hjälp i spanskan.

2009-04-19 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0