veckans måsten


Jag har tänkt lite över min situation nu den här helgen och den här dagen. Och jag är inte riktigt nöjd om jag ska vara helt ärlig.
Jag lever inte riktigt mitt liv så som jag vill leva det nu känner jag. Eller idag har jag gjort det på sätt och vis, jag och Anna kände för att vara onyttiga och slösa bort pengar, så vi var onyttiga och slösade bort pengar helt enkelt, gjorde vad vi kände för liksom. Vi åt två stycken panpizzor var och delade på en ben&jerrys glass och sen låg vi och tittade på mamma mia. Det var väldigt.. skönt. Jag har saknat Anna.

Men ändå är det något som inte riktigt stämmer i mitt liv. Det är något jag saknar typ. Men vad?
Jag får fundera vidare på det imorgon.
Jag ska iallafall meddela att jag börjar känna mig skoltrött och det är inte bra, inte alls. När jag är skoltrött så är det verkligen extremt också. Hoppas, hoppas, hoppas inte att det blir värre. För det vore verkligen fruktansvärt.

Nu ska jag sova. För mina sömnvanor måste jag definitivt ändra på. Godnatt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0