taggad för macth


- Utvilad
- Druckit mycket vatten
- Bra frukost
- Mentalt förberedd
- Väskan packad
- Ätit bananer och dextrosol
- Mycket kolhydrater igår

Men jag är galet nervös! Det var länge sen jag var det inför en match, tidigare har jag kommit bakis och oförberedd utan sömn och spelat.. uselt. Men nu är jag verkligen förberedd och laddad, det första jag tänkte på när jag vakna var matchen och jag tänkte på det hela dagen igår också. Vi ska möta Älta där mina gamla tränare är och där typ halva enskede-laget befinner sig i också, om jag hamnat på bänk hade jag avlidit. Så det gäller att man prestrerar bra nu! Är galet nervös, nu är der seriepremiär också och om man vill ha en plats i startelvan så måste man spela bra hela tiden, så nu gäller det verkligen att inte sabba något :S

Vi har ett jävligt bra lag iaf:
Måvakt: Camilla
Back f vänster: Elise, Emelie, Lisa, Pecka
MIttfält: Ida-Linn, Anna, Åsa (Defensiv)
Forward f vänster: Pelle, Nettan, Kaj



Hoppas verkligen att vi vinner och att jag gör en bra match!
Wish me luck :)


 

Kommentarer
Postat av: J

Lycka till!

2009-04-19 @ 14:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0