slut på sura miner!


Iallafall för den här veckan. Men jag kan ändå förlåta mig själv för att ha varit så deppig och negativ mot allt och alla de senaste dagarna, för det är faktiskt första veckan efter lovet, då är det ALLTID okej att vara negativ. Eller, egentligen har man nog inget annat val. För går det ens att tänka positivt på såna veckor? Nej. skulle inte tro det va.

Nu är jag glad igen. Iallafall för ikväll.

- Jag är glad för att jag är med i startelvan i helgen (premiär match för serien mot ett bra Älta och det är väldigt tuff konkurens i laget nu) Jag är överlycklig rättare sagt. Det betyder faktiskt stört mycket ;O

- Jag är glad för att Fia är min vän.

- Jag är glad för att det är fredag imorgon och det är grillpartaj hemma hos Alleh med tjejerna från klassen och det var ett tag sen jag festa med dom. Mys säger jag bara!

- Jag är glad för att jag är den enda i hela klassen som är klar med kursen datakunskap

- Jag är glad för att vi egentligen inte har så jävla mycket plugg som jag gått runt och inbillat mig

- Jag är glad för att jag träffade Magda igår och för att vi hade en väldigt trevlig stund tillsammans bara vi två, för en gång skull

- Jag är glad för att jag umgicks med Fia idag efter skolan

- Jag är glad för att jag har de vännerna jag har och ni vet vilka ni är

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0