sen en tid tillbaka


Ja det är så mycket som händer just nu. Kan berätta lite

-Jag och Cicci har tagit upp kontakten och det ser faktiskt riktigt ljust ut, mot allas förväntningar
- Jag och T har börjat lära känna varandra
- Serien har dragit igång
- Jag och Ewe bråkar. eller nått. Hon bråkar med mig.
- Jag och Fia blir bara bättre och bättre vänner och samma med mig och Anna
- Frida och jag är som vi är, bara vi vet :)
- Jag har klippr raklugg !

Nu är det match mot Enskede FF, ikväll kommer Frida, Magda, Linda och Hanna hem till mig. Vi ska typ chilla vid bryggan, se solnedgången, va i glasverandan, äta godis, spela musik, kanske kan linda ta med gitarren?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0