pelle a la klassiker


Jag har gjort det igen. Vilken jävla klant jag är, så jävla misslyckat. Haha, jag skrattar åt mig själv :P
Ni vet att jag hade massa planer inför idag? Nu är hälften ändrat. För mitt jävla busskort ligger i Annas väska hos anna. I FUCKING VISTABERG!!!!!!!!!!!!!!

Så jag blir hemma idag :) Kul, skitkul. Anna kommer komma hit med mitt busskort mellan 5 och 6 och tills dess blir jag hemma. Jag har ingen remsa och noll pengar på mobilen. Så jävla fail jag är.....

Fan vad frustrerande. Aja, nu hinner jag packa iaf. Och tjejerna kommer kanske komma hit istället :P och om jag packar nu så kommer jag troligtvis hinna träffa Stoffe ikväll. Men åh, jag orkar inte ens bli arg på mig själv. För det här är så galet typiskt mig att göra. Bara jag som lyckas med sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0