påväg in till staden


Solen skiner idag mina vänner! Och jag ska in till staden me Ewelito och Anna, vi kmr nog chilla och äta glass eller nått. Nej, men egentligen åker vi in för att hjälpa Ewe att hitta present till hennes Kim ! ;O
Det är så skönt med lov! fast på ett sätt känner jag att jag inte har lov >< Har massa tider att passa ändå, som träningar för exempel. Jag tycker att vi borde få ha egen träning den här veckan eftersom vi på Torsdag åker till Åland på träningsläger ;O Visst?

Ikväll har jag som sagt träning och sen kanske jag ska till tanto och kröka med massa >< Hehe. Får se om jag drar dit, beror på hur omständigheterna ser ut lite. Ni vet.. vilka som ska dit, om det är kallt, om man får tag i dricka, hur mkt klockan är osv..

Nej, nu ska jag börja dra mig in till staden. Eller iaf göra mig klar för att dra in dit :)
Hoppas ni får en jättebra dag allihop! Jag tycker alla kan skänka en tanke till Frida som har nyckelbenet av, hon kan alltså inte göra så mycket :( Ush för skador.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0