oh, baby


Lars Winnerbäck, dammigt grus, nya kläder, solljus, gladare människor, mindre plugg, impulsiva promenader, ledighet och påsk, James Blunt, Ipod, smsande, tajts, sommaplaneringar, nya människor, glada tider, barnskratt, cykling, match tittande, shopping, långa telefonsamtal, ljudet av gitarr, vårjackor, fotboll ute på konstgräset, sockor, rastlöshet, musik, uppesittar kvällar med filtar, fina vänner, solen i ögonen, nostalgi, kaffedrickande utomhus, städning, leenden, förändringar, fundersamhet, palestinasjalar, hård träning, vänskap, förståelse & kärlek, läsande, fina sångtexter, sommardoftande regn, lugn och ro, bada, i väntan på sommar, dagboksrivande, converse och allt annat som gör våren värd att gå igenom.

Men känner ni inte det? Känner ni inte att våren är här nu?
Det gör iallafall jag.

Men det är vissa saker jag måste göra innan jag kan njuta av det ordenligt. Och det är skola, jag har två jobbiga saker kvar i skolan. Och det är en stor naturkunskapsinlämning och en romananalys i svenska. Båda ska vara inlämnade på Fredag och jag har inte börjat med någon överhuvudtaget >< Men det kommer lösa sig. Bara jag får dom gjorda.. Sedan har jag en novell också, men den går snabbt att göra (har redan skrivit en typ, behövs bara finslipning)
Har match imorgon också, som kommer ta stora delar av dagen. Men lite ångest kan inte göra sån stor skada..

Jag måste köpa en Ipod iallafall. Jag vill inte, utan jag måste, för jag klarar inte av det här längre. En 8gig måste jag ha >< Problemet är bara pengar.. har ca. 500 på kontot, men det räcker inte på långa vägar.
Jag återkommer med lösning på problemet.

/Vänskap till alla de som behöver det  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0