Lyckad helg!


Jag är så nöjd med den här helgen, den har verkligen varit riktigt bra.

I Fredags så åkte jag raka vägen hem efter skolan, solen sken som aldrig förr och jag låg och vila i hamocken i några timmar. Runt halv sex drog jag hem till bästa vännen och åt upp deras våfflor. Var där i någon timme vilket var mysigt, vi typ kollade på bilder, hoppade studsmatta och hade trevligt :)
Sedan drog jag mig till Örby för att träffa Cicci som jag inte haft en relation med på ett och ett halvt år, det gick otroligt bra. Vi gick runt i några timmar och pratade. Det kändes bra :) Runt elva mötte jag Tomas och så sedan gick jag promenad med honom i 2-3 timmar också. Kvällen avslutades hemma hos Frida och jag sov där :) Mys !

Lördagen körde Gustav hem mig och väl hemma låg jag utomhus i hamocken och samtalade med min käraste mor i någon timme. När det sedan blev eftermiddag var det match på Stuvsta IP mot Enskede FF och jag fick starta! Dock råkade jag ut för en lårkaka och kunde därför inte spela andra halvlek. Kan meddela att jag har stora problem med att gå normalt just nu, smärta kallas det!
När jag kom hem skyndade jag mig så att jag kunde vara i Högdalen till halvåtta, jag kom i tid också! Jag och Frida handlade chips o godsaker. Kvällen blev galet lyckad! Det var jag, hanna, magda, frida o linda i min glasveranda med infravärme, kakor o chips, musik, gitarr o sång, spel o mkt prat o skratt. Linda och Frida sov över också :) Det var sjukt mysigt. Vi tände massa ljus o så :) Det blev dock inga bilder tagna! ><

Idag, Söndag, har jag umgåtts hela dagen! Först med Linda och Frida (dom sov ju här) sedan gick Linda och Camilla dök upp istället. Vi tre gjorde pannkakor och hade piknik på min gräsmatta. Det var hur roligt som helst, vi skrattade nog hälften av tiden. Sedan drog Camilla o jag o Frida blev kvar. Vi gick sedan ut på en promenad o jag följde henne hem. Vi kom idag fram till att vi har umgåtts 22 timmar på raken :O

Aja. Galet lyckad helg, precis sånt här tycker jag om. Tack alla fina människor som gjorde den! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0