just like a pill


Jag har så mycket energi i mig just nu, så jag kan inte koncentrera mig på plugget överhuvudtaget.. Det går inte! Jag borde typ gå ut och springa av mig eller något. För det här går inte. Jag sitter typ och hoppar i min säng upp och ner! Herregud.. jag måste varva ner allvarligt. Jag har ju tvp tentor som jag måste skicka in idag! :S

Vad ska jag göra?
Jag vill springa.
Jag vill dansa.
Jag vill skrika.
Jag vill dansa.
Jag vill träffa alla och berätta för alla hur mycket jag tycker om dom.
Jag vill hoppa.
Jag vill lyssna på hög musik.
Jag vill gå en promenad.
Jag vill jag vill !

Fattar ni hur lycklig jag är just nu? Vilket jävla lyckorus jag har just nu. Helt galet! Jag kan ju inte sitta hemma och plugga när jag känner såhär.. Det går ju inte! Då dödar jag ju ruset. Haha! jag bara sitter här och skrattar och ler hur stort som helst.
och jag brukar störa mig på människor som aldrig ser problem och som tycker livet är underbart och blbala. Men jag vet verkligen hur man kan må dåligt, men jag vet också hur man kan vara riktigt jävla glad. och nu känner jag bokstavligen att mitt liv är underbart just nu. och att jag älskar alla människor som finns i det (ändå om jag kanske inte gör det) Jag blir så tacksam när jag är glad av någon anledning, jag vill bara träffa alla människor som nånsin påverkat mig i mitt liv och tacka dom och berätta hur bra dom är. Jag vill ge alla allt.


nej, jag måste fan lugna ner mig :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0