hemma och galet trött


Hemma nu efter en heldag i stan med Ewe. Anna följde inte med "/ Det var jättemysigt ändå, vi gick hela drottninggatan och slutade i tegnérlunden där vi satte oss för att sola och äta dumle. Träffade på Josef och WW också, av en slump såklart. Jag vet inte varför, men jag träffar alltid folk jag känner när jag är i stan. Helt galet :S

Nu är jag hemma men ska åka härifrån igen om 35 minuter, träning på G. Jag är stört trött, vill egentligen bara lägga mig ner och sova i 3-4 timmar, najs det vore. Men nejnej, jag måste ta på mig fotbollsdojorna och köra fotboll i nån timme, skitkul när ögonen går i kors.
Orkar nog inte kröka ikväll, Stoffe prata något om promenad på södermälarstrand och kaffedrickande, det låter lite mer frestande. Men jag tror nog att det lutar mot en lugn kväll, har fått låna OTH säsong 3 av Linda, så kanske ska se på den. Jag får se hur jag känner mig efter träningen!

Hoppas ni har haft en bra dag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0