Det är svårt att se igenom stenar


Jag vet inte om det är för att det är natt eller vad det är. Men jag känner mig så less just nu. Jag är less på alla desperata, falska, oseriösa och oäkta människor. Jag känner mig trött på allt löjligt smör från människor som inte ens känner en och jag är trött på kåta killar som bara pratar massa skit för att få ett eller två ligg.

Jag vill ha människor som känner mig och som bryr sig om mig. Jag vill känna att jag verkligen är någon för folk. Jag vill inte vara vem som helst, jag vill inte vara "hon där" eller "nån".
Ush vad less jag är. Kan inte bara någon okänd människa dyka upp från ingenstans och bara vara sådär helt underbar och normal? Vad är det som är så svårt?

Ibland har jag verkligen svårt att förstå mig på andra människor. Är det mig eller dom det är fel på? Det är frågan det.

Sen är jag så jävla trött på all egoism som existerar i den här jävla världen, man borde bry sig mer om varandra och ta hand om varandra. Istället för att göra allt för att folk ska tro att man har "det bästa livet" och istället för att prata om sig själv hela tiden. Jag förstår bara inte hur vissa människor kan vara så galet självupptagna ibland.
Jag är trött på det, så jävla trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0