Stjärnor på is



  





     

Ja, det är vi det .)

En helt underbar dag har jag haft, men nu är jag bokstavligt talat HELT SLUT. Tänk att jag klarade av den här dagen utan att kolappsa (i och med att jag är sjuk), nästan så att jag blir lite småstolt (a).
   Hur som hellst, planerna blev inte alls som väntat. Egentligen så skulle vi åka skridskor nedanför mig .o vi skulle promenadåka ända till farsta strand och sen skulle vi fika på vägen .) Men allt slutade på kungsan och vi började inte åka förns klockan 5-6. Men dagen blev lyckad ändå, dock lite hetsig men jag har verkligen haft jättetrevligt hela dagen. Fick umgås lite med Emilie som jag sällan träffar. Anna umgicks jag också med halva dagen ungefär och sen fick jag träffa Camilla en snabbis. Henne har jag inte träffat på flera veckor, hon hade hunnit klippa lugg och grejer! Sen va Totte och Frida med också .)

Allt är lite stressigt och spänt  nu innan nyår. Allt ska fixas och alla som känner mig vet hur dålig jag är på att ta det lugnt i stressiga tider ><
Morgondagen går ut på att fastställa mina planer inför nyår och om jag hinner så ska jag vila .) Dagen har verkligen varit hektisk. Det blir nog tidig kväll för mig.. För en gång skull .)

Tack alla för en bra dag!

 

Kommentarer
Postat av: totte

haha vi är bäst . fast kul att du inte skriver att ja o frida va med x)

2008-12-30 @ 20:54:11
Postat av: pelle

haha, lätt!

åh nej förlåt. det råkade jag glömma, tog det lite förgivet ><

2008-12-31 @ 00:20:20
Postat av: Alina

Härliga bilder!

2008-12-31 @ 00:24:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0