Kliande myggbett, nattbad och prästkragar


Pappa har precis gjort så att jag kan se bilder som han tagit under dom senaste 6 åren på min data. Och just nu tittar jag på bilderna från i somras och den sommaren va jävligt bra måste jag säga .)

- Först var jag i Norge hos syster med hennes familj. Det var sjukt varmt och vi badade, grillade och mös asmkt. Verkligen skitbra start på sommaren! Älskar att umgås med den familjen .)

- Efter besöket i Norge drog jag mig ner till Anna i Skåne, vi hade det sjukt bra som förväntat. Var dock lite sjuk, men hon gav mig konstiga tabletter så jag blev frisk. Vi såg på Amanda Jenssen, vi gick promenader och pratade hela nätterna. Verkligen en lyckad resa :D

- Sen åkte jag till husarö på konfirmationsläger i tre veckor, träffa massa massa nya kompisar och hade verkligen skitkul och asbra. Lärde mig jättemycket om både mig själv, livet och andra. (rekomenderar att konfirmera er där, man ångrar sig INTE)

- Efter det åkte jag till nordnorge med Frida och Camilla. Det var också sjukt jävla roligt .) Vi gjorde massa båtturer, fjällturer, vi tältade, sov, garva hela nätterna, badade i isvatten, grillade och levde loppan. cykla gjorder vi en hel del också. och jag och frida gick ut och sprang 2 på natten. Det är minnen det!

- Resten av sommaren spenderade jag hemma. Jag shoppade, badade i sthmls skärgård, umgicks med mor&far, levde livet och laddade inför gymnasiet!

Och har ni tänkt på att man alltid säger "den här sommaren kommer bli den bästa!!". Alltid! Man planerar alltid så att en sommar blir den bästa. Så nu säger jag det igen ändå om förra sommaren känns svår att slå. Nästa sommar kommer att bli den bästa! Ni får se min plan en annan dag för nu är klockan 00.12 och om inte jag sover nu kommer jag inte palla nyår imorn. Då blir det röjj all night long!!

 
nordnorge 08


Kommentarer
Postat av: frida

hahahah cp bilden :D saknar <3

2009-01-01 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0