B som i blogg


Okej. Here we go.
Jag har idag den 28e December 2008 tagit mitt förnuft till fånga och skaffat en blogg!

Men jag ska bara testa att blogga nu ett tag, jag vet inte riktigt om det är jag. Jag har skrivit dagbok sen jag minns inte ens när och det är.. lite annorlunda. Det är lätt att man börjar skriva vad andra vill höra när man bloggar och om det blir så är detta fel för mig .)
Självklart vill jag att folk ska kunna lära sig saker genom att läsa min blogg. Men jag är rädd att jag ska skriva saker som inte är jag, fast vem är jag?

Jag heter Helena men kallas Pelle. Mina tapeter är gula och jag älskar choklad. Jag är en positiv men en väldigt, väldigt, väldigt rastlös människa och jag har en bästa vän som gått igenom allt med mig sen 4-an ungefär, hon heter Frida. Jag har upplevt 16 vintrar och har spelat fotboll 11 st av dom .)  Vilket betyder att jag går första året på gymnasiet, för er som inte förstod det (jag hade inte gjort det)










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0